the challenge.

Söta Johanna har utmanat mig och vem är jag att inte anta den!? Så here we go!

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hmm 15 år ung, va gick man i för klass då? 9an? Då hade jag fullt upp att hitta mig själv, bestämma min framtid (läs. välja till gymnasiet), hade ångest över att vara längst bland 9orna, var lite smånördig och hade ASKUL med mina två bästisar!

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
Exakt på dagen jobbade jag, var på banken, fikade med en gammal kompis & fick mina gummistövlar. Roligare än så blev det inte.

3. Fem snacks som du gillar?
Popcorn (smööör), ostbågar, marabou nonstop, chips & dip.

4. Fem sånger som du kan hela texten till?
The Ark - It takes a fool to remain sain
Jessie J - Who you are (kanske inte hela men så mycket man kan begära)
Maria Mena - My Lullaby
Cascada - Everytime we touch (hur många gånger har man inte lyssnat på candlelight-versionen?? pinsamt)
Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå

5. Fem saker som du skulle göra om du var mångmiljonär?
Vad skulle man INTE göra!?

6. Fem dåliga vanor?
Måste alltid upp och kissa två gånger efter att jag gått och lagt mig innan jag somnar (tvångstanke delux).
Äter alldeles för mycket choklad.
Snoozar för mycket
Tvättar håret oftare än oftast vilket inte kan vara bra!?
Kan tänka en gång för lite när jag ibland köper nåt vilket resulterar i ytterligare ett oanvänt plagg i garderoben.

7. Fem saker du gillar att göra?
Pussas
Kramas
Träna
Äta
Resa

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Moonboots
, kanske är skönt och kanske snyggt på andra men NEJ till mig.
Jag är EVIGT tacksam att mina föräldrar aldrig lät mig köpa Buffalo-skor, thats a big no no.
Jazz-byxorna har också gjort sitt för resten av mitt liv.
Svarta stringtrosor under vita tighta byxor (räknas som två va!?)

9. Fem favoritleksaker?
Leksaker från förr? Får bli både och.
Tamagoochi (?)
Pogs
iPhone
Laptop
My little pony

10.  Tio personer jag vill se göra denna utmaning?

Emelie, Sandra, Carro, Tess, Alexandra & alla som vill göra den :)




Kommentarer
Namn: Linda - ndaiL

Härlig bild!

2012-01-13 @ 18:54:02
URL: http://ndail.blogg.se/
Namn: Nanci

Ohhh, jag kommer ihåg nian!! Hahah.. och låten "it takes a fool to remain sane", som jag också fortfarande kan hela texten på!! Alltid lika roligt att minnas saker... fick förresten din hälsning igår :)

2012-01-13 @ 20:58:51
Namn: Sandras Värld

Men tack gumman, jag lägger upp min i helgen. KRAM

2012-01-13 @ 23:22:39
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se