its times like these.









(fridalinnman @ instagram)

Shitpommfritt vilken dag. Vernissagen gick galet bra, fast jag busade mest med lillebror, han har lärt sig någon ny min så när man själv gör så härmar han och ser lite fisförnäm och helt tokig ut ♥ Pojkvän har spelat poker ikväll så jag och katterna har haft fredagsmys själva, underskattat med ensammys!

ps. nu när jag gick här och donade bland räkningar och annat hittar jag mitt julkuvert med julklappsfemhundringarna och presentkorten väl förvarade, det kallar jag lycka så här 5 dagar innan årets shoppingresa (tack Gud!?)

Kommentarer
Namn: Sofie

Åh det lät inte illa de!:)

2012-01-28 @ 14:17:01
URL: http://ssofiiee.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se