dagens spetsiga.





Spets & hood kändes som en perfekt fredagskombo. Klänningen är från forever21 och hooden är pojkvännens (har suttit och luktat på den hela dagen!) och till detta använde jag nya boots från topshop.

Nu har jag och Malin aweat, men buffén vi är vana vid var utbytt mot 3 tapasbitar så nu är jag hungrig som en hel häst, därför blir det strax nån god hämtmat ihop med pojkvän, han är äntligen piggare och börjar lika sig själv (rackartyg hela tiden). Vi har lite smått att fira idag då vi haft en bra vecka hittills, blir lite extra fredagsmysigt helt enkelt.

Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer
Namn: kaisa

Tack tack =)) Ja de kommer nog att bli kanon, bara jag får sol så blir jag nöjd ;) Hoppas din resa var toppen de såg fab ut! Trevlig helg! Kram

2012-02-11 @ 10:58:52
URL: http://kaisagustafsson.blogg.se/
Namn: emma härnqvist

så mysigt, och så fint!

2012-02-11 @ 11:01:48
URL: http://perfektion.blogg.se/
Namn: joss

den där provade jag oxå=) såå fin=)

2012-02-11 @ 12:09:03

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se