träningskläder.

Fick ett önskemål om att skriva om vad jag har för träningskläder, i'll show you vad jag tycker man ska ha i sin träningsgarderob.




uppifrån - h&m. stadium (soc tror jag). gina tricot.

Bra att ha ett par långa, capri och ett par shorts, för alla väder och olika pass, kul att variera också. Man behöver inte köpa dom dyraste byxorna, finns jättebra även på h&m och till exempel gina.


ginatricot

För mig som inte är så "storbystad" behöver jag inte ha det allra bästa stödet på mina toppar, denna från gina har jag även i rosa och dom är perfa, billiga, snygga och praktiska!


nike

Linnen kan man inte ha för många av och spannet är stort på vad man kan ha, allt från tight till loose-fit. Jag trivs bäst i linnen, känns inte så instängt som en t-shirt kan göra.


adidas (sorry, bästa bilden jag kunde hitta)

En bra överdragströja är asbra att ha, använder min jämt till och från gymmet eller nu när jag är ute och springer eller går. Finns störst utbud i sportaffärerna men även ett litet sortiment på h&m. Annars går såna tunna långärmade (som på bilderna ovan) också superbra, lite tunnare bara.

TIPS - på denna sidan finns alla grymma märken till helt GRYMMA priser, så ska ni investera så kan jag bara rekommendera er att göra det härifrån, vi ska några stycken lägga en beställning därifrån idag, kan visa er imorgon.

Over and out.

Kommentarer
Namn: Marre

Grym träningsgarderob!

2012-04-29 @ 22:14:32
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se