jag behöll den.





Så här såg jag ut idag (innan mjuksarna!) och det betyder även att jag behåller skjortan. Finfint.

Nu har jag precis cyklat fram och tillbka till maxi, HATAR att det är typ enda postombudet i Jönköping, men jag fick iväg mitt viktiga brev och firar nu med lite pannkakor och några rutor mmmmmarabou nonstop. Jag är för övrigt en avundsjuk flickvän här hemma i sverige idag; pojkvän är nämligen på Rått&Råde (festival) ikväll och ser Håkan Hellström, 50CENT & Robyn LIVE! Han är sååå värd det men fi fan va jag är avis!

ps. IMORGON ÄR DET FREDAG!

Kommentarer
Namn: nikki

ja det finns inte många postombud i jönköping men ica mitt emot karlssons har väl också ? och sen preem vid junedalsskolan och linneas tobak på torpa men då kan du ju likaväl cykla till ica maxi :)

2011-09-01 @ 19:53:22
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se