Less.

Inte nog med att jag har pissont i halsen och är tjock ända upp i näsan så slutar man aldrig förvånas över hur folk är funtade!? Dagen fick avslutas med 52 min med bästis i örat för att spy galla, finns ingen som ger mig så mycket energi och kloka ord som hon gör ♥ därefter fick pojkvän agera slagpåse en snabbis innan jag bestämde mig för att bara ägna NOLL energi på det, its not worth it.


2005 me and bestie.

Nu blir det läggdags och så hoppas vi att halsen mår prima imorgon när jag vaknar, håll tummarna!

Kommentarer
Namn: emma härnqvist

åå de dumma är att det är så jävla lätt att lägga energi på fel saker! kram på dig frida. och förresten, hann inte komma ner till galleriet denna gång.. men nästa gång, då så :)

2011-10-04 @ 19:14:01
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se