lazy sunday.







Här ligger jag idag. Plöjer the bachelorette season 6. Kan hända att jag går ut en sväng och går om solen vill komma fram, just nu är det så dimmigt så jag knappt ser beachen.

Idag spelas sista matchen i adeccoligan och för pojkvän den här säsongen. Känns sjuk, tiden har gått så himla fort, dock inget jag klagar på. Det är inte alla par som kan säga att dom med bravur klarat nästan ett helt år i olika länder, well we did ♥

ps. krukan ovan är den andra grejen jag inkasserade på galleriet i fredags, love.

Kommentarer
Namn: Sandra

Grymt jobbat av er!!! Men finns kärleken och viljan så har man kommit en bra bit på vägen.. För det är inte det enklaste!! Oh en perfekt söndag låter det som att du har :) själv försöker jag få ner allt i en resväska, städa lägenhet och hålla alla tummar och tår för att vårt flyg från London flyger som planerat imon! Inte så passande med konflikt mellan facket och flygbolaget qvantas :/ kram på dig vännen

2011-10-30 @ 13:37:19
Namn: Frida

Sandra -



Åh snart är det dags, jag ska hålla mina tummar stenhårt att ni slipper förseningar eller ännu värre inställda flyg, det är ju typiskt att det ska komma just nu när ni ska åka. Jag önskar er verkligen världens bästa semester vännen, njuuuuut! KRAMAR

2011-10-30 @ 14:29:40
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: Cissi

Bra jobbat!! Kärleken övervinner allt!

2011-10-30 @ 19:10:18

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se