dålig dag.

Mindre kul uppvaknande alldeles för tidigt imorse satte avstamp för en mindre bra dag, trots fredag. Var är energin när man behöver den som mest? Jag hinner inte! Jag vill kramas med fina vänner, träna mig öm och ligga på sofflocket och läsa senaste Elle interiör. Samtidigt vet jag att detta är bara något som är tillfälligt, det är nu, innan sommaren, sen är jag back on track, men det är så tråkigt att medvetet behöva försumma det man älskar allra mest, även om det är nödvändigt. Hatar att behöva prioritera det som egentligen borde ligga låångt ner på priolistan.

Jaja fredag var det, och ikväll ska jag hitta kraft och energi så jag kan ha en alldeles splendid helg!


lundlund.

Kommentarer
Namn: Sandra

Åhh va jag känner igen det där! Vart ska man få tid och energi ifrån!?

Man får nog helt enkelt göra det man måste först och det man vill sen. Annars har man inte ro att göra det man vill. :)



Många kramar till fina dig!

2011-05-13 @ 13:20:55
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se