carwash.

Vi är i full färd med säljtankar på våran lilla svarta pärla. Sen pojkvän flyttade och jag knappt använder den så står den mest och blir skitig och får stenskott vilket i sin tur kostar massa onödiga pengar som jag hellre lägger på.. ja till exempel... resor till J. Så nu har jag låtit verkstaden ta bort dekalerna som vi haft på den sen vi leasat den (via Js förra klubb), fått den putsad på hela lacken, dom fick bort en låång repa och jag får den i detta nu helt städad både utanpå och inuti.

Nu vill jag typ inte sälja den längre...


ps. detta hade nog inte varit såå kul som jag ändå tycker det är idag om vi fått betala för allt meck, men I LOVE bra service och kommer ifrån detta billigt billigt.

Kommentarer
Namn: Carolin

Hmm, nu är jag nog lite lost här. Har läst en del inlägg som jag missat men jag måste ändå fråga; har J flyttat, vart då? Men ni är alltså fortfarande tillsammans Det "lät" lite i ett inlägg bakåt som att ni inte var tillsammans längre då du skrev att du saknar "pojkvän och hans familj", men jag är ju sån som uppfattar sånt helt fel ibland :P

När jag tänker efter så kanske du har berättat något om att han skulle flytta någonstans i bloggen..? Kan ändå inte koppla det :P



Ha en bra dag i alla fall! (:

2011-05-25 @ 08:47:47
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se