torsdag.



Torsdag? Sicko. Var ju nyss måndag!? Min enda tanke när klockan ringde i morse var: en morgon kvar, en morgon kvar, en morgon kvar... för ja, imorgon är det F R E D A G! Idag då? Jobb, möte efter lunch; förvaltningsplan.

Sen är det en extraordinär dag idag då min älskade fina bästa vän Therese får komma hem från sjukhuset, jag tror knappt det är sant. Idag är det exakt 2 månader sen det hände och idag får hon komma hem, UTAN rullstol dessutom, galet. Hon är världens bästa och jag är SÅ stolt över henne, önskar att alla kunde ha en så bra & stark & inspirerande vän som hon är. Förhoppningsvis åker jag och Jessica dit i eftermiddag så vi får kramas med henne ordentligt. Hon lär bli överröst med besök nu när hon kommer hem, det är många som längtar efter henne, how can you not? ♥

Puss på det!

Kommentarer
Namn: Marre

Ja, det ska bli underbart! Kunde inte fått en bättre 20-årspresent :)

2011-03-31 @ 09:06:49
URL: http://maaarree.blogg.se/
Namn: Lotte

Ja det känns som att det alltid är endera måndag eller fredag ;)



Underbart att din vän får komma hem och att hon har klarat allt så bra; det lät som att det verkligen var någon allvarlig olycka hon varit med om; härligt att hon återställts så fort!



Ha en skön torsdag!

2011-03-31 @ 09:24:18
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Namn: Cissi

Imponerande kvinna, en stark sådan :D

2011-03-31 @ 14:59:53
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se