ny månad, bättre månad?

1 mars, jag hoppas att detta blir en bättre mars än vad februari har varit. Men det kan bara bli bättre, så mycket som varit piss i februari har jag nog aldrig varit med om under hela mitt liv. Men ny månad, nya möjligheter. Well so far not so good.

- Har försökt att ladda hem Adobe Flash Player 5 gånger under dagen, utan att lyckas, inget skidvm för mig på radion med andra ord.
- Apparna jag laddat ner till min iphone dom senaste dagarna står fortfarande och "väntar", alltså inget skidvm heller på min iphone.


Något tekniknörd där ute som kan hjälpa mig? Evigt tacksam i så fall.

/PissFrida som uppenbarligen har ett piss2011.

(tidsinställt)

Kommentarer
Namn: Cicci

När min har stulat har jag bara startat om den. Om du trycker in den runda knappen och avstägnings knappen samtidigt så ska den tydligen omprogrameras utan att nått försvinner. Har inte provat det men så skulle man göra om det inte funkade att bara starta om :)

2011-03-01 @ 15:02:31
Namn: ida

jag svarade på app-problemet på twitter ;)

2011-03-01 @ 16:41:01
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Namn: Louise

om det står "väntar" på apparna du har laddat ner, prova stäng av telefonen och sätt på den igen! brukar funka för mig :)

2011-03-01 @ 19:47:27
Namn: Frida

Cicci & Louise -



Tack för ert tips, det funkade prima efter en omstart! :)

2011-03-01 @ 20:46:40
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se