lördag.





Lagom tills jag stigit upp fick jag ett myssamtal från Therese. Min fina, snart är hon back on track och det räcker inte med en hand för att bara räkna upp allt vi ska äta! Snart får hon lämna sjukan och då är jag där i ett skott.

Ute skiner solen från en klarblå himmel och det blir garanterat en dag ute idag! Ska försöka ta mig till gymet också, men det får bli senare. Håll en tumme eller två för killarna som spelar match i Norge idag, genrep inför seriestarten, spännande. Heja Heja.

Tjüss.

Kommentarer
Namn: Evamy

så himla härligt att höra att hon snart får komma hem! Kommer hon bli helt återställd eller?



Kram på dig och hoppas din klump i magen har lättat lite! Såna är så sjukt jobbiga att ha å göra med =/

2011-03-26 @ 22:13:37
URL: http://evamy.se
Namn: Sandra

Underbart att hon snart får lämna sjukhuset!! Vilka framsteg hon gjort:)

2011-03-27 @ 10:18:06
Namn: Tess

gud vad jag e glad att det går åt rätt håll, vilket mirakel!



när är det du åker till dubai föresten?



kram söt!

2011-03-27 @ 15:55:46
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se