lite bilder från idag.













I förmiddags åkte vi till ikea, införskaffade proviant as in mina favoritdoftljus, fula men varma tofflor, filt & lakan. Efter den utflykten tog pojkvän med mig ner till havet, underbara havsluft, finns nog inget härligare! Lagom tills vi kom dit började det hagla, 5 minuter och sen strålande sol, igen.

Well well nu är pojkvän på träning och jag fick i uppdrag att gå till affären, det gick finfint och jag kom hem helskinnad!

ps. i badrummet kan jag stå forever, golvvärme är nog den bästa uppfinningen!

Kommentarer
Namn: Camilla

Åh, du delar med dig. Underbart. Du och din fina tröja, Camilla gillar. FINA DU, snälla och rara. Puss

2011-03-09 @ 19:31:45
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: Emelie Sahlström

Va fint ni fått till det :) Vad duktig du är på att fota förresten Frida! :) Själv går jag ju kurs för att lära mig att fota sådär fint! ;)

2011-03-09 @ 21:39:46
URL: http://emesah85.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se