bakissöndag.


förra sommaren, jag och Figo dricker vino.

Idag har jag hittills haft en typisk bakisdag förutom att jag inte varit bakis haha och väl är väl det, GUD va skönt med en sån här dag utan nån uns av alkohol i kroppen. När Lumme bjöd in till dom för pannkakor i morse så var jag inte sen att tacka ja, tack Lumme, Figo och P för maten, får bjuda igen nu när J kommer hem. Nu ska jag snart ut i ösregnet igen, jag och Lumme ska till Emelie för Disneyfilm nr 2 i ordningen.

Såna här dagar kan jag inte annat än älska, spendera den med personer som ger mig så mycket energi ♥

Kommentarer
Namn: elinjosefine

Naawww sötaste mopsen :) Härligt att ha bakisdag utan bakisinslag!



Kram

2011-06-19 @ 21:35:48
URL: http://elinjosefine.wordpress.com
Namn: Sandra

Åhhhh Frida!! Vet du, detta är ett så typiskt underbart Frida inlägg som gör att man ler och blir glad!! :) tack för att du delar med dig av ditt liv, vardag, tankar och känslor!! För du lyckas verkligen sprida ut det du känner till mig som sitter och läser;) va hade jag gjort utan dina fina inlägg varje dag?! ;)

2011-06-19 @ 23:16:41
Namn: Frida

Sandra -



Tack fina Sandra! Va glad jag blir :) Det är en sån kommentar som kan få mig att aldrig vilja sluta blogga, vad hade jag gjort utan dig, du är underbar! Hoppas du har haft en grym helg :)

2011-06-20 @ 07:58:20
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se