p3 dokumentär.

För en annan som mestadels sitter inne vid en dator och jobbar nu mitt i sommaren är p3 en gåva från ovan, speciellt p3 dokumentär. Senaste dagarna har jag lyssnat på bland annat: Estoniakatastrofen, Mordet på Fadime, Mordet på Hörby-Helené, Smisk-Hans Scheike, Norrmalmstorgsdramat, Catrine Da Costa, Sjukhusmorden, Arlandarånet & Alexandramannen, tidigare har jag även lyssnat på dokumentären om flodvågskatastrofen.

Så om det är någon av mina läsare som sitter vid en dator och jobbar, eller kanske någon som vill ha nåt att lyssna på i hängmattan så rekommenderar jag er att klicka och lyssna på nån av alla spännande och intressanta dokumentärer.

Kommentarer
Namn: Camilla

P3 är guld på vardagarna då man är i behov av bakgrundljud eller bara sitter ute och njuter av solen.

2011-07-21 @ 16:18:17
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: Emma says style, love & rock and roll.

jag brukar också lyssna på p3 dokumentär, perfekt på bussen att ladda hem som podcast!

2011-07-21 @ 19:13:15
URL: http://emmasays.se

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se