nytt år, nya löften.





Lagom till tolvslaget inatt började det regna, och idag ligger isen som vi åkte på igår, som öppet vatten. Well well, nytt år och jag har ett löfte; behandla andra som dom behandlar mig. Det kända ordspråket "Du ska alltid behandla andra som du själv vill bli behandlad" funkar inte med alla så då får man göra om lite.

Nu ska jag och pojkvän gå och träna, gissar på att det inte är alla som är pigga nog för det idag!? HA, jag är inte avundsjuk kan jag lova, må så gott ;)

Kommentarer
Namn: mirre

gött kött kör lite för mig me =) jag mår iof fint fint men orkar inte köra in för träning idag ;) jag är på´t imorgon igen ;)

2011-01-01 @ 12:56:40
Namn: Caroline

Även ja skippade betongkepsen idag. Vrålskönt! Men fasiken va trist med regn. kanske bra ja befinner mig i norrland ändå :)

2011-01-01 @ 13:09:35
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: Sandra

Så jäkla rätt Frida!! :) ska också köra på det! Kram på dig!

2011-01-01 @ 15:39:29
URL: http://littlemissbad.blogg.se/
Namn: Camilla

Inte bara vi som njöt av en skön och mysig kväll och avslutade den på bästa möjliga vis, antar jag. God mat ser jag, smarrig dricka och massor med mys. Även här började det snöa lagom till tolvslaget, är det inte typiskt så säg :) Dock inget regn, för kallt ...



Gott nytt år och kör på ditt ordspråk. Du skall veta att du alltid har mig nära till hands, trots att vi bara setts en gång.

2011-01-01 @ 16:35:00
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se