måndag.

Jag har två bilder på hur jag har sett ut idag, men dom ligger på kameran som ligger långt bort från soffan där jag ligger. Så jag sparar dom till en annan gång. Blev lite ändrade planer idag, skulle hälsat på Pill som har flyttat men hon åkte på andra upptåg så jag har jobbat lite längre och tränat. Eftersom pojkvän är borta så betyder det typ noll mat för mig (är ju SKITtråkigt att laga till sig själv) så jag stannade på pizzerian på vägen hem och drog ihop en sallad, gott och nyttigt sådär efter träningen.

Well, nu blir det måndagsmys.



Kommentarer
Namn: Caroline

När jag läste pizzerian så sken jag upp som en sol..men nä jag läste vidare o såg sallad...ja, då tappade du mig ;)

2011-01-10 @ 19:38:15
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: Alexandra

ja precis, det är nackdelen :/ Ha det bra tjejen

2011-01-10 @ 22:46:57
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se