love each other.







Tänkvärda ord som jag idag har ramat in, tänk på det mina vänner - love each other. Det börjar även se ljust ut på renoveringsfronten (ha, fin ordvits jag fick till såhär på lördagsnatten), imorgon åker lager 2 på.

Nu ska jag lyssna 3 gånger till på min nya favorit med Bruno Mars - klick, sen ska jag ta en katt under varje arm och lägga mig.

ps. Therese, du glädjer oss mer och mer varje dag, jag längtar efter dig, speciellt mycket på helgerna, då är det dina dagar, dina favoritdagar, dina hoppetossadagar. Hoppas att jag snart får träffa dig, hålla dig i handen, "ge" dig min överraskning och skvallra så som bara vi kan, ATT jag har skvaller, spricker snart. Älskar dig, för alltid ♥

Kommentarer
Namn: Josefin

Åh vart köper man dessa två jättefina tavlor? :D



SV: Ja beställ du! Ser ut som att de kommit på lager igen :)

2011-02-27 @ 00:56:39
URL: http://josefinb.blogg.se/
Namn: elinjosefine

Tack vad söta du är :)



Superfina tavlor! Har du gjort dom själv?

2011-02-27 @ 16:22:08
URL: http://elinjosefine.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se