surprise.

Deletade precis ett inlägg om er, kommentarer och pojkvän. Tisdagsångest for sure. Men Erikshjälpen är öppet idag och dit ska jag fly en sväng i eftermiddag (pillan??) och tröstshoppa nåt gammal och antikt kanske!?

Jag saknar Tesofeso idag, massor, igår fixade jag en överraskning till henne och jag längtar så jag spricker tills jag får ge henne den! Hon är så grymt duktig, rör på armar och ben, andas helt utan respirator till och från och nickar, skakar på huvudet och klämmer på händer när hon väl är lite vaken, hon är ett sånt mirakel så man blir skakis, det är som på film. Är det någon som ska överleva är det min fina Therese ♥

(tidsintsällt)


Kommentarer
Namn: Anna

Men så kul att de går bättre med din vän!!! Hon verkar vara en riktig kämpe.. Likaså ni vänner!!! Får man fråga vad som har hänt?? Oavsett-- ett stort lycka till med din vän..

Kram

2011-02-22 @ 11:12:29
Namn: Frida

Anna -



Ja, hon är verkligen så himla stark så man blir tårögd varje gång man hör om hennes framsteg. Hon frontalkrockade med en lastbil för 3 veckor sen och blev mer eller mindre mos, att hon för det första ens överlevde är ett mirakel och nu att hon förmodligen både kommer kunna gå och är med i hjärnan är fantastiskt. Tack, jag skickar din kram till henne :)

Kram till dig också!

2011-02-22 @ 11:41:07
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: Nikki

oj! Men herregud. Jag skickar tusen lyckotankar & hoppas allt kommer att gå bra!

2011-02-22 @ 16:39:03
URL: http://ettsallsyntexemplar.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se