goodnight.

Känner mig lite piggare, men huvudet is still killing me och musklerna gör ont i benen och nacken. Vi får se om jag bemödar mig att ringa vc imorgon, jag har ställt klockan i alla fall. Nu ska jag invänta skypedejt med pojkvän innan jag går och lägger mig. Skype som måtte vara den bästa uppfinningen i modern tid för distansförhållanden! Han har suttit här med mig i soffan flera gånger idag redan, nästan så jag kan känna hans lukt :) Tycker lite synd om honom som bor på hotell nu på obestämd tid innan dom fixat lägenhet åt honom, tror inte det är så kul som det låter.

Jaja, krya på mig så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Namn: Linda - ndaiL

Krya på dig!

2011-02-09 @ 23:29:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Namn: sandra

Usch. Jag förstår att du går igenom jobbiga saker nu. Hoppas verkligen du är piggare idag och får ännu en "dejt" med din karl. Håller alla tummar för att det går framåt för din vän också.

MÅNGA KRAMAR

2011-02-10 @ 08:55:16
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se