my wishlist.




Tomten (läs. pappa) verkar ha svårt med julklappsinköpen till sin ena tomtenisse (läs. mig). Så här tomen får du två tips. Från lindex, halva priset dessutom, på båda.

Sen kan jag även addera några mer önskemål på listan:

Duntäcke
Öronproppar (helst dom gula från apoteket)
En skjorta som denna
Zlatans bok, Mia Skäringers senaste & Sofies Mode nr 3
Ett par såna här till mina stövlar
Massa kramar från lillebror
En frisk och glad familj
Sen är väl inte lite snö för mycket begärt!?

Annars funkar bidrag till ovanstående önskemål också bra.

Kommentarer
Namn: Sandra

Hej tjejen! Det var ju iaf inte alltför dyra saker :) en tiptop lista helt enkelt så jag hoppas tomten e snäll mot dig:)



Ha en mysig jul!! Kram från mig och Siri

2011-12-22 @ 12:21:25
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se