kocken och jag.


herre va långt hår jag fått!!

UNDERBAR fikastund med Sahar & Joss fick det bli efter jobbet, fika med dom bönorna är priceless med tanke på snacket, älskart. Ser fram emot vårt julbord nästa vecka!

Nu står mannen vid spisen och gör hans prima köttfärssås och jag ska pyssla med lite annat innan det är klart, då blir det middag framför Sunes Jul. Är det nån julkalender jag älskar så är det Sune, ser den varje år! Rudolf är min absoluta favorit tätt följd av Håkan, tur att pojkvän gillar det lika mycket (eller beror på det på att han vill se CL sen??)

Tjipp!

Kommentarer
Namn: Danielle

Åh, det där var en superfin längd på dig!

2011-12-06 @ 20:54:58
URL: http://daniellesblogg.se
Namn: Sahar

Du är priceless!!! Love världens bästa!

2011-12-07 @ 07:35:39
Namn: Sandra

Aaah, du är så söt va!! :)



& långt hår har du verkligen fått!

2011-12-07 @ 09:14:52
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se