5 saker.

Nu när jag inte kan uppdatera eftersom jag är på resande fot kör jag en sån här lista på fem saker som ni kanske inte vet.

- För två år sen var jag hårmodell och blev kortkorthårig och dessutom mörkbrun.



- Jag älskar dokusåpor som Paradise Hotel, Big Brother, Bachelorette etc. Så tips på smaskiga såpor mottages gärna.

- Jag sover oftast med öronproppar (det är ju HUR skönt som helst!!)

- Jag har blivit ofantligt höjdrädd sen jag blev äldre, nu drar jag till och med ner "gardinen" för fönstret när jag flyger.

- För fem års sen kunde jag aldrig tro att jag skulle sitta här idag och leva som jag gör, ångrar inte mina beslut en sekund och jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Namn: caroline

Du är en toppen tjej!

2011-12-01 @ 21:53:30
URL: http://www.packelina.com
Namn: Marre

Spännande att du varit hårmodell! Hur kände du när de klippte av ditt hår? :p

2011-12-03 @ 17:49:29
URL: http://maaarree.blogg.se/
Namn: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är hur skönt som helst att plugga in öronpropparna och höra hur omvärlden stängs ute allt med när propparna expanderar i öronen. Det blir så tyst och skönt. Fler borde verkligen testa att sova med öronproppar. Man sover så mycket bättre och djupare med propparna djupt instoppade i öronen. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

2011-12-07 @ 23:09:55
Namn: Frida

Anna -



Åh detsamma, trodde jag var typ ensam! :P Jag kör med apotekets gula skumgummiproppar, dom är jag jättenöjd med :) Ja det är verkligen härligt när det blir tyst och riktigt skönt att sova.

2011-12-08 @ 08:10:21
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se