passa på?



jeans - bikbok. linne - h&m. skjorta - forever21. krokoarmband - gina.

Nu har jag haft en sån där härlig dag igen, härliga människor, effektivt jobb, solen skiner och det är ju fredag! Man kan tro att det är idag jag fyller år då jag fått så fina presenter från några av mina fina kollegor, ljuslykta, choklad, godis & champagne, jag älskar mina jobbarkompisar!

Nu skulle jag åkt och handlat men kom på att jag inte är ensam på icamaxi en fredag efter 16 så jag skjuter lite på det och funderar på om jag ska passa på att springa så länge?

Kommentarer
Namn: pauline

Japp! Första siffrorna slagna och det känns dögött! Nu kan man verkligen ta helg med gott samvete och se fram emot nästa runda!

Hoppas det går bra för dig med, om du kom iväg!

2011-08-12 @ 17:03:55
URL: http://pauliinet.blogg.se/
Namn: Rebecca

Hoppas du får en härlig födelsedag! Stort grattis och välkommen in i klubben! Kram

2011-08-12 @ 19:14:52
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se