jag hatar snoozen.

Jag hatar den som kom på snoozfunktionen, den är ju värdelös! Hade jag inte varit kissnödig efter 3e snoozen hade jag nog fortfarande legat kvar. Note to self: gå och lägg mig tidigare!

Well idag är det 15(!!!!) dagar kvar till Dubai, det är denna och nästa vecka som jag ska överleva bara, huvudet har nog redan börjat ställa in sig på semester. Det börjar samtidigt närma sig Norgeresa nr 2, kommer knappt hinna hem och vända mellan, det gillar jag.

Så, jag lever, so far so good. Hörs senare.





(tidsinställt)

Kommentarer
Namn: Carolin

Jag var likadan förut men nu för tiden vaknar jag tidigare än vad jag behöver, även fast jag gärna skulle vilja sova lite längre ibland så går det inte. Efter att det är jag som börjat gå med bonussonen upp på morgonen och till skolan så har jag fått in rutinen att gå upp vid 7 varannan vecka och för att verkligen klara det går jag och lägger mig i god tid så jag vet att jag kommer sova 8 timmar. Så ska jag upp kl. 7 går jag och lägger mig senast 22.30-23.00, för jag räknar ju även in att det ibland kan ta en halvtimma att somna, speciellt om man faktiskt inte är speciellt trött och känner jag att jag är jättepigg så lägger jag mig ännu tidigare för att vara på säkra sidan. Sen sover jag mina 8 timmar. Men sen när vi inte har barn hemma så har jag ingenting att gå upp till så tidigt men då vaknar jag istället av sambons alarm på mobilen och brukar somna om snabbt därefter men vaknar igen när han kommer och pussar hejdå senast 7.30 och då är jag ju pigg efter att ha sovit mina 8 timmar så jag går upp då. Ett riktigt bra tips och jag har i flera år velat komma till den här punkten jag är vid att kunna vakna självmant och gå upp tidigt även fast man inte skulle ha tider att passa, men har alltid haft svårt för det och har man inga tider att passa blir det lätt så att man inte ens orkar bry sig om att försöka uppnå detta mål men nu fick jag ju hjälp på traven eftersom jag faktiskt avr tvungen till det (:

2011-04-05 @ 14:08:10
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se