moviestar?

Onsdag - lillelördag - dagen närmare fredag, kalla det vad du vill, skönt är det iaf! Jobb först och sen ska jag hjälpa Ville med hans filmprojekt. Han är nämligen lite av en filmskapare efter 3 år i Kanada och ska nu göra en kortfilm till en filmfestival och jag har fått äran att agera skådis. Ha, ska bli kul att se, har inte varit i närheten av skådespel sen jag gick i 7an och gjorde en halvdan kabaré.

Efter filmandet ska jag och Pill spendera våra dagsfärska löner. Yippiekajej.

Kommentarer
Namn: Camilla

Klart ni kan och ett nyöppnat monki gör det inte svårare ;) Tack vännen, värmer fint.

2010-10-27 @ 15:44:47
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: tess

det är synd för jag har typ inte tid att fota, det vore ju kul själv att ta bilder under tiden man håller på i huset för att se före och efter sen och vad vi faktiskt har gjort.. men men:) kommer ut bilder här sen när det är klart! eller i alla fall mer klart:) härmade dig och köpte sådana där fina grå sittgrejer till köksstolarna på ikea, fiiina!



vad kul för henne att få barn! då förstår jag att du är glad över det också:) han gifte sig förra sommaren. blev tillsammans med min kompis mamma för typ 10 år sen så inget nytt men just det där att dom gift sig klarar jag inte riktigt..blir ju en annan sak rättsmässigt också än att bara vara sambos, mest det som känns lite jobbigt! och sen att hon tagit efternamnet mamma en gång hade (och fortfarande har).. känslig:)

2010-10-27 @ 17:16:29
URL: http://trescz.blogg.se/
Namn: lucke

Hejsan, hänt ikväll då? :P

2010-10-27 @ 20:59:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se