greys anatomy.

Jag har faktiskt varit ute idag, gått 5 km med Jossan. Men jag fryser fortfarande efter gårdagen och har dessutom dragit på mig nån envis huvudvärk, så nu blir jag inne resten av dagen, förutom trippen mellan bilen och mamma (mamma ska bjuda på våfflor).



i-landsproblem: är på ekohallen, plockar på mig ljung till altanen, adventskalender, tryfflar, raggsockar m.m. Kommer till kassan, och när det är min tur öppnar jag plånboken och inser att kontokortet ligger i dunjackan som hänger hemma. Suck.

Kommentarer
Namn: mirre

GREYS <3 du börjar komma ifatt nu :P tänk när du kan fortsätta in på säsongen på tv:n me ;)

2010-10-24 @ 16:02:11
Namn: Frida

Mirre -



I know, jag är på god väg :) kan kolla på avsnitt efter avsnitt, kommer nog dock bli jobbigt sen om jag måste vänta en hel vecka på nytt avsnitt haha.

2010-10-24 @ 16:16:47
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: tess

åh..förlåt att jag svarar så sent nu för tiden, noll tid men nu är jag tillbaka på jobbet så mer tid då! hur konstigt det än låter, haha:)



nej verkar inte som att du och reashopping är någon bra combo, haha! jag och rea går tydligen bra ihop, har alltid tur! i fredags på ikea hade vi plockat på oss två sängbottnar, jag går sedan bara en sväng in på fyndhörnan dom har och vad står inte där? 2 likadana bottnar vi redan plockat på oss! haha. det var ett par röda streck på dom och vi ska ändå ha dem i en sängram så det kommer inte synas. 1200 spänn sparade:) galen tur.



vad roligt med syskon då! är hans fru yngre? jag hade aldrig pallat om pappa skaffade nya barn..klarar knappt att han gift om sig, superjobbigt. skönt att det känns bra för dig! alltid mysigt med bebisar ju:) har en på jobbet som gick hem i fredags på mammaledighet, längtar tills hennes ploppar ut så man får åka och gosa:)

2010-10-25 @ 11:33:36
URL: http://trescz.blogg.se/
Namn: Camilla

Helt klart den mysigaste bilder. Gillar vad jag ser och nu fattas det bara en liten Frida på min axeln som peppar mig att gå ut på promenader varje dag!

2010-10-25 @ 14:10:22
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: NININIE

såna där tofflor vill jag ha!!! myyysigt!

2010-10-26 @ 19:03:33
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se