toast, mammamys & icaidioter.


kissemys igår.

Ikväll kommer mamma hit, vi ska äta toast och ha mysigt. Jag hoppas att syster och bror är med också.

Föresten har jag nu två dagar i hamnat bakom idioter på ICA, igår var det någon som lekte polis och trodde sig ha sett sonen till personen framför honom snatta, men han sa inget till kassörskan, nej, han sa det högt till personen brevid mig så att mamman till den lille "snattaren" gott och väl hörde. Och idag ville en tant ha en amaryllis gratis trots att hon inte handlat för 300 kr (som man skulle göra enligt kupongen), och hon trodde dessutom tydligen att en tvåstängslad amaryllis är samma sak som en höstbukett!? Tack och lov så slutade det med att hon betalade för höstbuketten eftersom hon hade ca 66 kr kvar till 300-gränsen.

Ja bara en liten parantes så här på tisdagskvällen.
Imorgon är det onsdag! YIHA!

Kommentarer
Namn: Alexandra

svar: Ne den tycker jag inte du ska lägga ut pengar på faktiskt. Men bodycombat passet var jätte roligt, så det tycker jag du ska testa :)

2010-11-02 @ 17:44:30
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Namn: Camilla

Nej men herregud. Åh, sådant kan få vem som helst att rasa, frågan är om jag hade varit tyst (om jag hört något sådant)



Wiho, tack sunshine!

2010-11-02 @ 17:48:10
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: Caroline

Toast är så gott, det ska vara tonfisk på! :)

2010-11-02 @ 18:27:11
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se