tycka.

Ibland blir jag så trött på hela blogg/twitter/facebook-världen. Alltihop går ut på att vi har friheten att skriva vad vi vill, skriva HUR vi vill, visa vad vi vill, tycka och tänka vad vi vill. Jag är inte den som orkar lägga min energi på att klaga på vad människor väljer att skriva om eller HUR människor väljer att skriva, jag läser det som jag tycker är bra och intressant och sen om den personen väljer att skriva om nåt som inte intresserar mig så är jag inte den som klagar. Jag har både bättre och roligare saker att lägga min energi på och jag vet att det inte är speciellt intressant för mina läsare att läsa om jag tycker att en bloggare använder sig av fel ord, stavelser eller meningsbyggnader. Jag tycker mycket om hur/vad folk skriver men jag tjänar inget på att dela med mig av det.

Onödigt att skriva ett sånt här inlägg då kan tyckas men jag ville ändå få det ur mig

PUNKT

Kommentarer
Namn: Caroline

vem är det vi pratar om? ;)

2010-12-13 @ 12:30:35
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: Camilla

Det har du rätt i och jag kunde inte skrivit det bättre själv. Visst lönar det sig att vara allvarlig emellanåt och en stor klapp på axeln till dig. PUSS

2010-12-13 @ 20:15:59
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: catten

Helt rätt! Stör man sig på bloggen/bloggaren så är det väl bara och sluta läsa?! Kämpa på med bloggen, den är både bra och rolig! Kram

2010-12-14 @ 07:21:10
Namn: Anonym

Hear hear!

2010-12-14 @ 08:25:01
URL: http://akols.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se