det luktar jul.



Det luktar ju helt ljuvligt när man öppnar dörren och hyacinterna börjat slå ut. Kan nog inte bli mera jul.

Har nyss avverkat en glöggafton i fikarummet på jobbet. Mycket trevligt med glögg (julmust för mig), plockmat, godis, frågesport och googlande. Är glad att jag jobbar på en arbetsplats där jag trivs så bra! På tal om jobbet så skulle jag ju berätta en nyhet idag, men jag måste vänta lite till, hatar att vara kryptisk och hade inte skrivit nåt alls om jag inte ska skriva det! Promise. Kommer förhoppningsvis imorgon.

Nu - Paradise Hotel, le grande finale!!

Kommentarer
Namn: Caroline

SVAR: Ja, ibland känner man sig ensammare än ensammast.. :(



Ps, fel vinnare i paradise! :/

2010-12-16 @ 21:30:11
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se