äntligen hemma.





Imorgon går jag på jullov, efter lunch, då går jag på välförtjänt jullov! Hmm undra hur detta ska firas? Fick även mitt färdiga, påskrivna anställningsavtal innan jag gick från jobbet, ännu en sak att fira (även om jag redan har gjort det några gånger;)) Well well, pojkvän är och spelar tennis nu så jag får väl göra lite hemmanytta först, någon har visst ätit rostade mackor här på golvet så det behöver dammsugas. Fick även en julklapp med posten idag som måste slås in. Perfa!

ps. imorgon går jag på jullov!!!!!! (om ni missade det haha).

Kommentarer
Namn: Cissi

jag jobbar också min sista dag, underbart :D

2010-12-22 @ 13:48:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se