reasons.

- weheartit
 
Ibland är det bra att lista upp saker som får en att må bra, för att inse att den där lilla skitsaken som gör dig pissed faktiskt är en riktig piss i havet. Idag är jag iaf glad för att jag:
 
- imorgon smygstartar vi semester med pre-weekend i göteborg med vänner. Liseberg, shopping, mat & hotellfrulle är bara något av det vi ska njuta av.
 
- på tisdag åker jag ihop med min andra halva på semester, bara han och jag, solen, havet och värmen.
 
- idag ska jag fika med min fina familj efter jobbet innan det är dags för fotboll men min fotbollsfamilj, aka. finaste tjejerna.
 
Så puss på er och godmorgon, kompisar som ickekompisar ♥

Kommentarer
Namn: Sari

Så bra sagt! Så himla lätt att glömma bort alla dem bra sakerna pga någon negativ händelse/sak! Kram

2012-06-27 @ 08:14:22
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Namn: Sofia - Karlstad

Grekland!! Gud vad gött ni ska ha det :) jag körde Rhodos x2 förra året - superskönt!!

Svar: Ja, det ska bli så sjukt skönt! Förstår varför du körde dubbelt på Rhodos, det är ju så fint och gött, det var du värd :)
Frida Linnman

2012-06-27 @ 13:03:01

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se