ingen lugn stund.





Shit pommfritt, hur hinner folk, eller snarare hur orkar folk? Jobba, handla, åka, flänga, laga mat, städa, pausa, betala räkningar? Jaja jag har iaf hunnit med att jobba & handla. Inhandlade dessutom två lampor till min bike, nu är jag alltså bara olaglig när jag cyklar på gågatan och det kan jag stå ut med. Handlade dom dessutom av en av mina flitigaste läsare, så kul att du tillkännagav dig äntligen Sandra! Så kul att få ansikten på er som sitter där bakom skärmarna.

Nu ska jag fortsätta här hemma, packa upp, damma av, plocka bort blablabla.
Küss

Kommentarer
Namn: Anonym

Hihi ! Vänta tills du får barn....

2011-10-27 @ 20:06:01
Namn: Frida

Anonym -



Hehe ja, jag kanske inte ska klaga ;)

2011-10-27 @ 20:42:23
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: Caroline

Jag håller med dig.... jag hinner aldrig allt som jag tänkt mig!

2011-10-27 @ 21:20:55
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: Sandra

Känns nästan lite befriande att ha "erkänt" att jag är jag ;) Så vi kan heja på stan och att det inte bara är jag som känner igen dig och du inte har en aning om vem jag är.. :) Ser ut som du fick ihop belysingen ;) Kram vännen!

2011-10-27 @ 21:59:46
Namn: Frida

Sandra -



Haha, ja nu kan du inte gömma dig längre! ;) Jag kan dock lätt gå i min egna värld när jag är själv så då får du stöta i mig :P Jag fick ihop belysningen efter några om och men, inte så lätt när man försöker haka på den stora lyktan med haken för den lilla, men men nu sitter dom på plats! Kram Kram

2011-10-27 @ 22:29:05
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: emma härnqvist

ja, visst blir man trött på de där ibland? tänk sedan den dagen man har andra liv att ta hand om också.. jösses. men, man ska inte ta ut sig och stressa sönder, utan ta det som det kommer.. eller va fan, du förstår. ha en bra fredag imorgon tjejen! puss och kram

2011-10-27 @ 22:46:57
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se