.

Just nu känns det som att det är dumma, onödiga, pissiga saker som tar all min energi! Det är så tröttsamt. Mycket jobb, lite fritid, lite oplanerad fritid framför allt gör att alla småsaker som egentligen inte är nåt blir megastora och jag bara blir så less. Det hjälper dock att spy lite galla, Jossan fick precis agera klagomur en stund, hon förstår, och hon är en av få som jag känner att jag kan beklaga mig hos och jag vet att hon lyssnar och förstår. Känner mig lite lättare men den klumpen jag vaknade med i morse vill inte ge med sig. Får sova på det och hoppas att en, typ, oplanerad helg gör susen.

Ledsen för trista inlägg men jag är inte den som låtsas som att allt är bra om det inte är det, inte här.

Kommentarer
Namn: Sandra

Håller alla tummar vännen att du vaknar och att allt känns mycket bättre imon! Man behöver få ur sig saker och då är det tur att man har personer som kan lyssna och förstå... Varför ska man låtsas att allt är bra, alla har vi våra dåliga dagar, vi är inte mer än människor! Sov så gott, snart är det fredag och helg:) Kram

2011-03-24 @ 22:03:52
Namn: Lotte

Hoppas du får en bättre dag imorgon!!

2011-03-24 @ 22:09:01
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Namn: Cissi

Skönt att du har NÅGON som ställer upp som klago och bollplank, det betyder mycket!

2011-03-28 @ 13:09:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se