dagens i-landsproblem.


Mirres knä satte stopp för dagens bodyattack men trots det och träningsvärk från hell gav jag mig på 5,5 km på löpbandet plus styrka för armar, rygg & mage. Älskar att jag kan lägga på mer och mer vikt och jag känner sån stor kroppslig skillnad från i somras när jag satte igång. Jag önskar att jag hade antecknat då i början, mått, vikt och vad jag orkade. Men men huvudsaken är ju att jag känner det.

Well well, nu är det fredag. Jag är medbjuden på AW men klockan är redan 6 och jag har inte ens duschat än så jag tror jag sparar det. Istället tänkte jag inte laga mat utan köpa nåt. Så frågan är:

Sallad eller kebab
? Ska jag upprätthålla min braiga hälsosamma bana även en fredagkväll?

Kommentarer
Namn: Camilla

Sötsocker! ... se nu till att njut av att vara på hästryggen i morgon. Är lite avis faktiskt, vilken grej.

2011-04-01 @ 23:32:43
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: Mamma till William

Allt bra med söta dig :) kram

2011-04-02 @ 14:37:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se