because of you.

Så länge som jag bloggat och kommer blogga så kommer jag ALDRIG att utge mig för att vara någon/något som jag inte är, aldrig.. Men vissa har visst svårare för detta, jag förstår inte, jag förstår INTE!

Ledsen för ologisk bloggdag men jag är fan livrädd! Men jag har haft en finfin påskdag ändå, promenad med pojkvän till farmor där vi fick fika + påskägg och sen hämtade vi bilen hos gårdagens sällskap och varsin kebab, ja i korta drag min påskdag.

Happy sunday, till viss del.

Kommentarer
Namn: Anna

låter scary .. usch .. inge vidare .. :(

2010-04-05 @ 10:26:16
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Namn: Camilla

Massor med härlig uppdatering och jag gillar att du är den du är. DU ska för fan inte vara någon annan och vad spelar det för roll om du skriver om det du gör och inte alltid har det så glamouröst. För vem har det? Vi är så lika du och jag och vi har lärt oss att ta mig för den jag är annars dra. All cred till dig och jag är så glad att du fortsätter blogga. Åhh, mopsen under, detaljera dig lite. Hur kan det komma sig att ni haft en sådan söt krabat på besök? & du? Krya på dig, du är inte mer än människa. Låt folk veta att du är sjuk och låt folk klaga på att du klagar, är den du är och faktiskt inte ljuger i bloggen. Den ÄR din och ingen annan, om folk inte kan ta det - som sagt - DRA! Puss på nosen din, du kan tro jag haft en bra Påsk.

2010-04-05 @ 14:56:54
URL: http://xccc.blogg.se/
Namn: Johanna

Men vad är nu detta? Tråkigt med massa kass energi. Jag diggar dig stenhårt frida :) Hoppas bion var bra! Avatar is the shit. krama

2010-04-05 @ 21:23:27
URL: http://meandmyfriends.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se