måndagens varma.



klänning - h&m. kofta - pojkväns. raggisar - lager157. skor - dinsko. halsband - h&m.

Pissekallt när jag gick hem från fikan med Teso, blev inte varmare när jag skulle rädda cykeln ur världens snödriva, låst. Well nu står den här på altanen i säkert förvar. När jag kom innanför dörren och såg pojkvän iklädd Barca-tröja så insåg jag att det visst är El Clasico idag - happyjump, för honom. Han har iaf lovat att laga surprisemiddag innan.

Nu ska jag googla på flimmer i högerögat, jag fasar hjärntumör eller gråstarr.

Ps - Ni glömmer väl inte att rösta? KLICK

Kommentarer
Namn: Sandra

Usch, flimmer i ögat är aldrig kul! Men du kan nog va lugn, jag får alltid det i samband med migrän, fast då i vänsterögat. Börjar som en liten plutt som flimrar, sen blir den större o större o till slut flimrar hela vänsterögat. Brukar hålla i sig 20-30 min, sen försvinner det. Knasigt värre! O lite otäckt :/ hoppas det försvunnit nu?

2010-12-01 @ 10:41:08
URL: http://littlemissbad.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se