its over.

Verkar som att vissa av er har svårt för att läsa om någon annan som är nöjd med livet, tänk att jag visste att det skulle bli så. Varför sticker det i ögonen på folk när dom ser människor som mår bra och är jävligt nödja med det dom har? Och HUR kan folk, som inte ens kan komma med mer än ett cybernamn, veta mer om mig än vad jag själv vet ibland? Vilka är ni att säga till mig vad jag är och vad jag gör, speciellt om nåt jag nästan aldrig nämner nåt om på bloggen?

Nej vet ni vad? Sånt pallar jag inte med, min blogg är till för positivitet, livsglädje och kuliga saker så när några av er kommer med era puckade kommentarer och bajsar här får ni mig att tappa lusten till detta. Jag ger er galet mycket av mitt liv och försöker dela med mig av tips, inspiration och annat kul. För det första så måste jag säga att med tanke på hur många som läser varje dag så är ni inte många som ger nåt tillbaka och för det andra så känns det inte som att jag är värd några neggokommentarer, inte alls faktiskt.

Så nej, jag älskar er mina goa, fina, trogna läsare och kommentatorkompisar, men nu skiter jag i det här, det är inte värt det, jag har så mycket annat kul på dagarna att lägga min energi på än detta.

Puss och hej och tack för mej.

Kommentarer
Namn: Karin

Neeeeje, du menar väl inte att du ska sluta????

Kramar

2012-03-29 @ 08:58:34
URL: http://karinolofsson.se
Namn: Hanna

Neeej va tråkigt. Du är ju på min lilla blogglista på mobilen som jag ägnar mig åt när det är lite tråkigt.. På bussen, reklampauser eller nu på morgonen då jag inte orkar stiga upp. Jag beundrar dig som ens vågar blogga, jag hade varit alldeles för orolig för vad folk skulle tycka. Jag förstårverkligen att det inte är kul när någon kommenterar elakt, varförvarförvarför ska man göra det. Förstår bara inte. Din blogg är ju otroligt harmlös, inte ens denna "emilias" inlägg lägger du ut. Nej vet du vad frida, du är en snäll tjej som har mycket som du är glad över och et är väl jättekul! Du vet så väl att det inte är du som har problem...

2012-03-29 @ 09:04:10
Namn: Emma | Tillvaron

Trist med neggokommentarer :(

2012-03-29 @ 09:32:27
URL: http://tillvaron.se/emma
Namn: Alexandra

Fina frida! Dom vet inte ett skit om dig. De som vill ägna sin tid åt att lägga ner massa energi på att få folk att må dåligt, är bara idioter. De kan aldrig glädjas åt någon annan, det är sjukt att man inte ens ska få skriva vad man känner i sin egna blogg innan någon annan vill lägga sig i och trycka ner en med en neggokommentar.



DU är så mycket bättre och du har en sån glädja Frida som du alltid delar med dig av. Du ska inte ta deras skit. Stå på dig, you're the best! <3

2012-03-29 @ 09:57:13
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se
Namn: ANNA

SÅ trist att folk inte bara kan vara glad åt andras livsglädje =( Hoppas du känner du vill komma tillbaka till bloggen snart. Kram.

2012-03-29 @ 10:04:40
URL: http://lelife.blogg.se/
Namn: Pernilla

jaa jag vet precis hur du menar! har ju själv varit med om att NÅGON har försök göra mitt liv surt... men den gubben gick inte! man blir ledsen. men sen vill man fan inte bara lägga ner! skit i dem frida, vi är bättre än så!PUSS & KRAM

2012-03-29 @ 11:34:49
URL: http://pillanlilla.blogg.se/
Namn: Lotte

Nejnejnej, vems blogg ska jag nu läsa?! ;) Strunt i sâna skitkommentarer; att de inte har nâgot bättre att göra än att sitta och skriva bullsh*t säger ju redan allt! In genom ena örat och ut genom det andra!



Hoppas du kommer tillbaka!

2012-03-29 @ 14:42:04
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Namn: Caroline

Men stopp, vänta lite här nu.... Ska du sluta blogga? Men du är ju bloggfrida för mig. Madre mia. Nu måste ja komma på ett nytt smeknamn. Hur ska det gå?! ;)



saknar dig!

2012-03-29 @ 17:30:44
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: emelie

Äh fridus kom igen, inte är väl det något att lägga energi på? Avundsjuka människor finns dte gott om, det kommer vi aldrig slippa från. Jag tycker du ska fortsätta, ge dom en knäpp på näsan!!



kram/emelie

2012-03-29 @ 18:25:51
Namn: Cecilia

Skulle vara jättetrist om du slutade Frida! Din blogg är supermysig, en av mina favoriter!

2012-03-29 @ 18:27:44
Namn: sofia - Karlstad

Nej men Frida - låt inte idioterna förstöra! Säger som flera ovan - vad ska jag nu läsa... Jag får ju hur mycket inspiration som helst från din blogg ju - kläder, inredning, träningsmotivation (speciellt när man ser rutmagen på bilden i headern) Så kom tillbaka till bloggandet, annars kommer du vara grymt saknad!

2012-03-29 @ 19:30:36
Namn: piffi

Frida du är grym, slutat inte med nåt du älskar bara för att nån bitter arbetslös fjant inte kan be happy för nån annan!! heja heja frida <3

2012-03-29 @ 21:10:31
Namn: Marre

Fan vad ledsen jag blir.. Du är verkligen en glädjespridare! Kommer sakna dig. Hoppas du kommer tillbaka igen <3

2012-03-29 @ 21:59:58
URL: http://maaarree.blogg.se/
Namn: anna

Keep on blogga !!! du har en toppenblogg som jag besöker dagligen för du ger än ideer och tips och positivitet tycker jag !!!!



Kram på dig Frida ...



avundsjuka människor är de som ger tyvärr sådana kommentarer ... och dem orkar man ej ödsla energi på ...



2012-03-29 @ 23:08:02
Namn: Lina

Nej Frida, du får inte sluta blogga! Jag bor i Australien sen 3 år tillbaka och trillade in på din blogg via FB. Det är så himla kul att läsa din blogg från "hemma" i Jönkan. Fortsätt med dina positiva inlägg och strunta i avundsjuka fjantar. Ska försöka kommentera mera, men är ganska dålig på det. Jag gillar att inspireras och läsa mer än att kommentera ;) Kram

2012-03-31 @ 03:08:41

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se