.

Var är ni allvetare idag? När ni har möjlighet att svara på mina frågor? Nej, jag misstänkte det, inget svar på tal när det väl kommer till kritan. Och skulle ni mot förmodan ha nåt så maila det gärna till mig istället för att gömma er bakom kommentarerna, det går ju inte att ta er på allvar när ni skriver där utan mailadress, dom kommentarerna kommer åka rakt i papperskorgen.

Och stor PUSS till er andra, ni värmer mitt hjärta så det nästan spricker. Jag tänker så det knakar, väger för och nackdelar med bloggen. Den har ju kommit att bli en stor del av mitt liv, ni som själva bloggar vet vad jag menar, och jag älskar den, finns mycket minnen här, nästan för mycket. Och sist men störst ni fina, gud vad ni gör mig glad, kärlek!

Nu har jag en fullspäckad helg framför mig med finbesök & galej så då ska jag njuta av mitt fina liv och mina fina vänner så får vi se när/om jag får tid över. Men ni kan nog vara så säkra på att jag nog inte kan sluta med detta, jag är en bloggskadad Frida helt enkelt och det ska nog krävas mer än två puckon för att få mig att lägga ner.

Kommentarer
Namn: Anna

Jag är en av de där personerna som är dålig på att ge något tillbaka. Förlåt! Jag gillar verkligen ditt blogg och tycker att det är HELT rätt att du skriver om hur bra du mår och hur lycklig du är. Jag är så himla trött på att man inte ska kunna få uttrycka det utan att det ska finnas några idioter som inte kan unna någon annan lycka. Keep up the good work, Frida och låt inte några puckon dra ner dig och din livsglädje som är så härlig att läsa om!!



Ha en mysig helg! Kram

2012-03-30 @ 08:30:32
Namn: Karin

Jag la ju faktiskt ner min, på riktigt! I två hela månader förra året, trodde jag aldrig skulle hända... men se hur det gick;)

kram!

2012-03-30 @ 08:54:43
URL: http://karinolofsson.se
Namn: Lotte

Ha en fin helg! Sov pâ det nâgra nätter och kom tillbaka dâ det känns sâ! Puckon finns det överallt - don't let them bring you down!

2012-03-30 @ 08:59:36
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Namn: Anna - mamma till två prinsessor

Tyvärr finns det gott om puckon där ute. Jag har inte råkat på några själv ännu, men det är väl bara en tidsfråga.

Jag gillar i alla fall din blogg.

/En smygare

2012-03-30 @ 09:04:57
URL: http://blogg.amelia.se/leoanna
Namn: Anonym

Wihooo

2012-03-30 @ 09:47:57
Namn: Pernilla

Bra där! Låt inte nån avundsjuk jäkel trampa på dig!

2012-03-30 @ 09:53:08
URL: http://Http://pillanlilla.blogg.se
Namn: Lum

Du är bäst Frida! <3

2012-03-30 @ 10:48:59
Namn: Therese

O va skönt att du tänkt o fortsätta. Jag blev lite nervös där ett tag.

Men nu när jag kikade in (som många gånger om dagen ) blev jag glader.

Jag gillar o läsa din blogg. Men blir peppar av dig. Både vid träning o ditt tänk.

Keep going strong , Frida. O skit i alla avundsjuka as som avundas dig.

// Therese

2012-03-30 @ 12:21:54
URL: http://www.ilivethemmavid.blogspot.com
Namn: Camilla

Jag gillar verkligen din blogg och hoppas att du inte kommer att sluta. Keep up the good work och strunta i alla puckon!

2012-03-30 @ 12:50:24
Namn: Frida

Camilla, Lum, Anna & Anonym -



Stor Puss och massa kärlek!

2012-03-30 @ 13:48:29
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Namn: Marre

Den bloggskadade Frida är här för att stanna och det glädjer mig! Trevlig helg, fina du!

2012-03-30 @ 16:03:26
URL: http://maaarree.blogg.se/
Namn: ida

men åhh, har visst missat denna lilla diskussion... jag älskar att läsa din blogg, som jag skrivit innan så skriver du fantastiskt roligt och man blir glad av att läsa din blogg! du är grym! KRAM

2012-03-30 @ 17:51:45
Namn: sofia - Karlstad

Jag håller tummar och tår för att du fortsätter Frida! Tusan, jag har ju ändå följt dej sedan tgif-tiden! =)

Ha en finfiiiin helg nu!

2012-03-30 @ 18:02:12
Namn: Caroline

Jippie... jag blev så lycklig över att se ett inlägg från dig idag :)

2012-03-30 @ 19:51:49
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: Emma Sköld

Frida !! Jag är också en av alla dina läsare och jag brukar inte heller kommentera dina inlägg, men jag hoppas verkligen du fortsätter att blogga. Jag är inne och läser minst en gång om dagen om inte fler, så är det att vara en uttråkad mamma. Fortsätt leva livet som du gör, om några år kanske du sitter i en villa med 2 eller kanske fler barn och då finns det verken tid eller ork att ha kul. Ha nu en trevlig helg och njut av ledigheten. Du förresten, tar gärna en fika någon dag när du har tid över. Kram Emma

2012-03-30 @ 20:29:44
Namn: Åsa

Hej!

Jag brukar också läsa din blogg då och då, men är som många andra, inte världsbäst på att kommentera :)

Hoppas du får en grym helg!

2012-03-31 @ 09:05:48
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Namn: Ida

JAAA - sluta inte Frido! Och ha så roligt ikväll, vi ses i veckan! <3

2012-03-31 @ 15:28:15
URL: http://essef.blogg.se/
Namn: Lotten

Heja Frida, stanna kvar! Så himla glad att någon skriver ut att de är pepp på sitt liv och nöjd med var man är just nu. Själv, som student, kan jag lätt känna att jag bara räknar ner tiden till examen men jag är grymt nöjd också var jag är just nu i livet. Dvs. hyfsat nybliven sambo, galet kär, exjobbet of my dreams samt sommarjobbet fixat. Poängen var att din blogg får mig att inspireras att vara lite mer här och nu, tack för det!

2012-03-31 @ 16:33:22

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se