im gonna love you past forever.




I morse plockade jag upp lillsyrran för att härja med lillebror hela förmiddagen. Vi har slaktat banan, brummat, dansat, applåderat, sjungit och vaggat honom till sömns på min axel. När han slog rekord i förmiddagsnap satt jag och syrran och åt delicatobollar & balleringa framför ett regnigt Stockholm Marathon på tvn.



Efter bebysitting körde jag ut sambo & co till ett av säsongens alla div. 2 derbyn, dock ingen fotboll för mig, jag åkte på utflykt och tog fin-vägen hem via Gisebo.

Så nu vet ni vad jag har gjort idag också, nu tar jag lördagskväll ♥

Kommentarer
Namn: Mia

Tusen tack för proffsig babysitting :) Kram

2012-06-03 @ 17:53:20
URL: http://mialinnman.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se