5 onödiga saker.

- Jag älskar när det regnar och stormar, mysväder är det bästa! Så länge man är inne såklart och kan krypa upp i soffan med en varm choklad och filt.

- Har en tvångstanke, jag måste kissa minst två gånger innan jag kan somna. Även om jag inte är kissnödig, must pee.

- Till er läsare som inte vet så bor min pojkvän i Norge sen i februari (innan det bodde vi ihop här hemma), i Norge spelar han fotboll.

- Jag har blockat x antal personers flöde på facebook på grund av alldeles för många statusuppdateringar per dag som är totalt ointressanta, twitter??

- Trots att jag bor i "sveriges mecka" tror jag inte ett dugg på Gud.

- Jag pratar med mig själv varje dag hemma, sjunger i duschen (vem gör inte??) och pratar med katterna, det är väl då man får dom bästa svaren!?


(tidsinställt, för nu sitter jag bussen mot landvetter).

Kommentarer
Namn: Natalie.

Hahaha jag måste också kissa typ 50 gånger innan jag kan sova... Gör jag inte det så vaknar jag ALLTID på natten. Vad är det för fel på mig? Haha.

2011-09-15 @ 09:17:58
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Namn: Emelie

Hihihi! ;)

2011-09-16 @ 13:16:11

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se