min dag via twitter.







Ni vet ju vid det här laget att jag även twittrar. En dag som idag (när jag varit ute från 10 till 19) så kör jag alltså twitter istället för blogg. Detta är ett plock från dagen. Efter lillebrors innebandymatch körde vi brakfika, sen utmanade jag lillebror och lillasyster i bowling, ja resultatet ser ni ju ovan. Vinnaren (läs: jag) fick bestämma lunch och det blev kebab/pizza/hamburgare innan vi var hos farmor för söndagsfika.

Jag har alltså typ ätit mer än konstant idag så när jag gick hem (typ rullade hem) så svängde jag inom gymet för att svettas en timme, fy så skönt! 30 min på löpbandet innan jag körde ett hårt och tungt benpass.

Tack för idag min älskade familj ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se