i min väska.





Tänkte det kunde vara lite (o)intressant att se vad jag har i min beloved Marc så here you go:

Necessär (från tokyo milk) med bla; alvedon & andra tjejgrejer som kan vara bra att ha.
RayBan solglasögon
Iphone
Min jobbtelefon och bluetoothheadset
Passerkort till jobbet & träningskort
Nycklar
Tuggumi
Mascara (volume million lashes) 
Mitt älskade lipbalm (L'occitane)
Bodybutter till torra vinterhänder
Hörlurar till iphonen

Plånbok har jag ju också men den var ute på andra äventyr när jag tog bilderna.

Kommentarer
Namn: Karin

Ser bra ut:) Älskade det body buttret förut me, innan jag blev besatt av Kihl's haha

2011-10-26 @ 08:19:26
URL: http://karinolofsson.se
Namn: Lum

Ungefär så ser det ut i min väska med, sedan ligger det lite annat skräp i den också. Ex gamla kvitton och sånt som bara hamnar löst där. Dags att rensa och städa väskan kanske :)

2011-10-26 @ 08:54:19
Namn: Frida

Lum -



Hehe ja skräp finns det gott om i min också, näsdukar, kvitton och annan skit, det fick dock ligga kvar haha ;)

2011-10-26 @ 11:39:01
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se