torsdagsmys.













Kattmys, tända ljus, rensad luft efter en ytterligare ett eftermiddagsåskväder, bra tv, ramlösa mango, M&M och hemmabakade hallongrottor.


Jag må vara pissdålig med träningen för tillfället men med min arbetsbelastning nu (min VÄRSTA period nu) och med allt annat man ska hitta på för att tillfredsställa alla runt omkring sig så får träningen komma lite i skymundan så länge, jag vet att träning som är framtvingad är aldrig bra träning. Jaja, istället kör jag på godbitar nu när jag äääntligen fått sätta mig i soffan.

Ps. imorgon är det FREDAG!
Ps2. Ja, mina katter dricker enbart vatten ur sitt egna glas på bordet, finns ingen vattenskål i vårat hem.

Kommentarer
Namn: Alexandra

Jag vet faktiskt inte om den finns på hemsidan längre, jag beställde den förra torsdagen. Så har tyvärr inte koll på det! Men gå in och kika : )



Ja jag fick något ryck och bokade massa pass i helgen till denna veckan, så nu börjar man komma in i det igen :) Vilket är så skönt! Vi kan ju gå på något pass ihop någon dag, hade ju varit kul. Kraam!

2011-05-12 @ 21:34:27
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se
Namn: Alexandra

Ja precis : men hör av dig när du får tid, så får vi boka in något pass. Kram!

2011-05-12 @ 22:04:00
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se
Namn: Cissi

Härligt!

Det måste få vara tillåtet, ibland ;P

2011-05-13 @ 11:34:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se