här "hemma" i Norge har vi fredagsmys all day.



Det är ju loovely att vara ledig, vara iväg, vara med pojkvän, mysa och gosa. Stor färsk frulle, mys framför alpint och skidskytte, promenad, tända ljus, restauranglunch i Stavanger och nu ännu mera mys. Behöver inget mer.

Middagen igår var kul, oxfilé, cola/öl & många nya trevliga ansikten, dock lite för många för att jag ska komma ihåg mer än typ 4 namn. Men men. Jag ser fram emot den dagen då jag förmodligen flyttar hit.

ps. MÅNGA av mina tankar går idag till dom drabbade i Japan, helt fruktansvärt och är det något som verkligen berör mig så är det såna här katastrofer som INGEN kan förutse eller göra något åt, hemskt.

Kommentarer
Namn: Marre

Myyyyyys, det är du värd! :)

2011-03-12 @ 22:13:28
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se