eftermiddagsmöte.

Om en stund ska jag iväg på möte ang. vår bil (istället för pojkvän så är pappa med mig). Just nu, då jag upptäckt stenskott nr 2 på ett år, känner väl att bilfan kan köras rakt ner i sjön, men jag hoppas att vi ska kunna lösa dealen på ett bra sätt utan några större lackskador ;) Vi leasar vår bil sen 3 år tillbaka och känner väl att det kanske är dags att köpa loss den, så det är det vi ska kolla upp idag.

Trots bryt på bilen så har jag en oerhört bra tisdag annars, solen skiner och det ryktas om 13 grader ute. Vid 16 hålls tummarna för pojkvän & co som spelar sista matchen i Spanien idag.

(tidsinställt)

Kommentarer
Namn: ANNA

Förstår din frustration om stenskott - jag lyckades få 3 st på en vecka när jag pendlade mellan Jkpg och Gbg. Mindre kul =(

2011-03-22 @ 15:08:48
URL: http://lelife.blogg.se/
Namn: Cissi

Stenskott tycker jag att man får hela tiden :(

Lämnade in den för någon månad sen för att "laga" dom, för att det inte ska bli värre iallafall!

2011-03-23 @ 15:56:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se