fikaonsdag.







klänning & väst - h&m. skor - converse. väska - my love marc by marc jacobs.

Kom precis hem från en get-together med våra amerikaska släktingar som är här i sverige på besök, this post is for you! It was great to see you again :) Alltid bra att få gnugga engelskaknölarna en stund, var ju ett tag sen man läste engelska (observera då att jag gick en internationell linje på gymnasiet, ajaj).

Nu har jag iaf kramat katterna hej och ska alldeles strax krama dom hejdå så jag kan ge mig ut på en pw i solen. Gott.

Kommentarer
Namn: lisen

finonsdag tror jag också :)

kram

2011-07-27 @ 19:04:51
URL: http://liiseen.webblogg.se/
Namn: Chuck and Barbara

It was great to be with you and Tilda today - please come to visit us in Colorado whenever possible - you are always welcome! Thank you for mentioning us in your blog!

2011-07-27 @ 19:47:46
Namn: Anonym

It was great to be with you and Tilda today - please come to visit us in Colorado whenever possible - you are always welcome! Thank you for mentioning us in your blog!

2011-07-27 @ 19:48:27
Namn: Chuck and Barbara

It was great to be with you and Tilda today - thank you for mentioning us in your blog - please come now to Colorado - you are always welcome!

2011-07-27 @ 19:50:47
Namn: Caroline

Jag är så avundsjuk på dig som har en sån fin väska!!

2011-07-27 @ 21:29:15
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se