ord och inga visor.

Jag är, som ni kanske märkt, lite fåordig nowdays. Med min fina vän som fortfarande ligger nedsövd svårt skadad, en pojkvän som flyttat utomlands och att jag är sjuk, det känns inte som att det är nåt ni vill läsa om. Jag försöker att göra detta till det bästa som det går med lite mer bilder än vanligt kanske. Tills denna skitmånad har vänt så håller jag klaffen lite, jag hoppas detta är okej med er. Jag uppskattar fortfarande er och era kommentarer lika mycket och hade det inte varit för er hade jag lagt ner det här för länge sen.

puss på er!

Kommentarer
Namn: Sandra

Frida, skickar en massa styrkekramar till dig! Jag hoppas att allt snart vänder och blir ljusare för dig! Tänker på dig och din vän flera gånger per dag. Du är stark och det är din vän också, ni kommer klara detta! Kram på dig

2011-02-08 @ 22:33:58
Namn: ANNA

Skickar en kram. Beundrar att ni klarar av att vara särbo och jag hoppas innerligt det kommer bli bra för din vän.

2011-02-09 @ 06:41:58
URL: http://lelife.blogg.se/
Namn: Marre

Tänker på dig och din vän <3

2011-02-09 @ 10:40:27
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se