happy news!

Igårkväll fick jag ett fint sms med glädjande nyheter om min fina Therese.

Älskade vännen du är så stark och så duktig, jag är nog världens stoltaste vän. Snart ska vi peka fuck you åt döden och skratta så som bara vi kan! Jag längtar så mycket efter dig ♥

Lite andra news - pojkvän flyttade till egen lägenhet i måndags, jättefräsch tvåa, nyrenoverad med allt på plats (möbler, vitvaror, tvättmaskin & tv), jag längtar tills jag får komma upp och sätta min lilla prägel på den. På fredag spelar dom nästa match.

Tjippen.

Kommentarer
Namn: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag hade funderingarna på att entra bokrean vid midnatt..men orkade inte..hoppas böckerna finns kvar..tänkte gå typ NU!



2011-02-23 @ 11:45:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se