good day.

Fått en del goda besked idag och det värmer i hela kropp och själ! Men samtidigt vågar man inte ropa ut sin glädje riktigt än, man vet nu hur fort det kan rasera, hur lite som behövs för att det ska gå käpprätt åt fel håll, men det känns bra idag. Imorgon ska jag ta tag i min överraskning till min fina vän, vill gärna ha det klart tills hon vaknar, ohh spännande om jag klarar av det. Jag bara ÖNSKAR att jag snart kan få åka och hälsa på henne, klappa henne på kinden och hålla henne i handen, det känns dock tryggt att hon har sin familj där som tar hand om henne och att hon faktiskt visat att hon vet det (ja, visst är det fantastiskt!!) Min älskade fina Therese, snart ses vi!

Nu ska jag plocka Sahar på hennes jobb för att sen få mig en omgång i håret av hennes sax, äntligen, håret bara skriiker på lite kärlek. Fint är det att ha en kompis som är frisör.

Kommentarer
Namn: Sussie

Du skriver såå fint Frida..blir tårögd!Tänker på lilla Therese hela tiden & alla i hennes närhet <3 Kram till er!

2011-02-03 @ 23:11:00
Namn: Frida

Sussie -



Du är ju för go! Jag önskar att Therese kunde se hur många som tänker på henne och önskar att hon snart är tillbaka, men jag tror att det hjälper, alla våra tankar kommer få henne på rätt köl igen. Vi får vara glada att vi har varandra! :) kram

2011-02-04 @ 08:36:55
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se